Tuesday, February 01, 2011

tonsil menjadi2

da 8 hari aku d serang tonsil...
da macam2 cara aku bt untuk pulihkan balik tonsil ni spya surut...
tp rini da agak surut cma masih bengkak...
drp 3 hari pertama ri2 kena lagi teruk..smpaikan nak telan air liur pon xley...
jgn cakap nak telan air liur..nk bcakap pon bt aku mngalir air mata...
apa lagi bila tgk anak2 aku..:(
cian anak2 mummy...aku takut n cuak sgt waktu tue..mana la tau kot2 da x ley bersuara lagi ke...
alhamdullah...
after ke Pusat Perubatan Intan Kuala Terengganu...
dapat 1 suntikkan  antibiotik...
ubat antibiotik (habiskan)
ubat surut bengkak
ubat tahan sakit/demam...
semua skali RM100 ye dik...
(tue la ebby...kalau ko da bt opperation da selamat da...)
skrg ubat hmpir hbis tp bengakak stil x kecut2...
pe2 pon no hal la ....
aku bsyukur sbb aku da blh bcakap:)

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...