Saturday, May 03, 2014

Set Untuk Kanak-Kanak daripada SHAKLEE

Anak-anak sering demam? Dah bagi makan ubat demam, dah tukar-tukar klinik pun asyik demam je. Meh check apa yang tak kena dengan anak kita.

》Jangan la kita taksub tukar-tukar klinik kata klinik itu ini lebih baik anak cepat baik demam. Lepas tu bulan berikutnya selesema anak dan batuk anak menjadi balik. Takkan nak sumbatkan anak kita dengan ubat tiap-tiap bulan kan?. Anak-anak lagi la tak suka. Tengok muka anak-anak kesian tau. Tak sampai hati  tau.

》Sebenarnya anak-anak yang sering demam, selesema anak dan batuknya berulang-ulang kali datang disebabkan tahap sistem imunnya yang rendah. Tambah anak-anak yang duduk kat nursery, sekolah ataupun yang selalu dikelilingi orang ramai. Memang mudah terkena.

》Sistem imun ini membina pertahanan tubuh dan melawan virus dari merosakkan sel-sel tubuh kita dan menyebabkan anak-anak jatuh sakit. Sistem imun pun seperti kereta memerlukan vitamin dan mineral yang cukup setiap hari dari sumber makanan semulajadi supaya mereka dapat berfungsi dengan baik dan mencegah penyakit

》Untuk pengetahuan ibu bapa sekalian, antibiotik tidak membantu pun meningkatkan sistem imun. Kerana antibiotik sebenarnya turut memusnahkan kuman baik yang jadi perisai kepada kuman jahat.

》Jadi untuk membantu mendapatkan secukupnya khasiat vitamin dan mineral untuk kesihatan anak-anak kita boleh memberikan supplement shaklee yang selamat kepada mereka.

☆Supplement shaklee tidak memudaratkan kesihatan kanak-kanak kerana 100% semulajadi, tidak mengadungi perasa, pewarna, dan pengawet tiruan serta telah diuji dengan lebih 80,000 ujian termasuk ujian klinikal. Dan yang paling penting produk shaklee diuji ke atas manusia sahaja. Shaklee tidak menggunakan sebarang jenis haiwan dalam uji kaji mereka.

☆Set kesihatan kanak-kanak shaklee yang membantu melengkapkan dan meningkatkan sistem imun adalah:
Untuk Kanak-Kanak Umur 1 Hingga 3 Tahun
Omega Guard, Mealshake dan Nutriferon Shaklee

♧Untuk Kanak-kanak Umur 4 Tahun Hingga 12 Tahun
Omega Guard, Mealshake dan Nutriferon Shaklee, Chewable Vita-C Shaklee dan Vitalea for Children

♧Untuk Kanak-kanak 12 tahun Ke Atas
Nutriferon Shaklee, B Complex Shaklee, Caratomax,  Chewable Vita-C Shaklee dan Vitalea for Children dan Vita E Complex Shaklee

☆Vitamin-vitamin shaklee ini membantu meningkatkan sistem pertahanan tubuh terhadap jangkitan virus, bakteria, kulat dan radikal bebas yang mudah menyerang system pertahanan tubuh kanak-kanak

☆Kombinasi set kesihatan kanak-kanak ini juga membantu anak lebih cerdik, menguatkan daya ingatan, membantu anak lebih fokus, ceria, berat badan bertambah, aktif secara normal, dan membantu meningkatkan selera makan anak anda.

Untuk sebarang pertanyaan boleh hubungi saya d talian :
012-956.9686 (EBBY) - SMS/WHATSAPP/WECHAT/TELEGRAM
ebby_5444@yahoo.com
919801 (SID)

"I GUIDE, YOU DECIDE!"

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...