Thursday, June 05, 2014

Set Hantaran SHAKLEE

😨RUNSING MEMIKIRKAN HANTARAN YANG SESUAI DI HARI BAHAGIA?

😵Antara yang menyebabkan kebuntuan pasangan yang bakal berkahwin adalah gubahan hantaran.Tidak pasti apa lagi yang sesuai sebagai gubahan hantaran??Meh sini, saya kongsikan idea untuk anda.

😚Jadikan hantaran Shaklee sebagai SET KESIHATAN OPTIMUM PENGANTIN atau PACKAGE HONEYMOON untuk pasangan anda.

💏SET KESUBURAN SHAKLEE

ℹset kesuburan shaklee untuk wanita mengandungi vitalea, B Complex, Vita-C, alfalfa dan GLA Complex, manakala untuk lelaki mengandungi Vita Lea, B complex, Vita C dan Zinc Complex dan Vitamin E.
💊Multivitamin dan Multimineral (Vita Lea) membekalkan kesemua nutrien yang diperlukan oleh tubuh. Pendekata ia memenuhi ruang2 kosong dalam tubuh kita di mana mungkin kita tak cukup vitamin/mineral dari diet kita. Jadi bila badan dah cukup nutrien, pasti ia dapat berfungsi dengan lebih cekap.
💊Vitamin B Complex penting terutama untuk mereka yang merancang untuk hamil kerana ia mengandungi asid folik yang diperlukan di awal kehamilan bagi mengelakkan bayi mengalami spina bifida. Vita C pula untuk pembinaan dan pemulihan sel.
💊Alfalfa untuk wanita membantu dalam hal2 organ kewanitaan dan menyelesaikan masalah seperti keputihan dan sebagainya.
Vitamin/produk yang memainkan peranan dalam kesuburan ini adalah
💊GLA Complex untuk wanita dan Zinc Complex untuk suami. Bagaimana kedua2 ini berfungsi?
GLA Complex membantu tubuh menghasilkan ‘cecair kesuburan’ yang antaa kebaikannya ialah memberi ‘ruang’ untuk sperma terus hidup dalam tiub falipio sehingga 5 hari. Zinc pula membantu menguatkan sperma.

⏳Kebanyakan lelaki yang mengambil Vitamin E se1kurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dlm menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya.Manakala wanita pula yang mengambil sekurang-kurang nya selama tiga bulan, akan membantu meningkatkan “sexual desires dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik.
⏳Antioksidan yang seimbang dalam VITAMIN E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekanan. Nitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik. Maka VITAMIN-E memang terbukti membantu lelaki terutama yang mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan.

Semoga apa yang saya kongsikan ini bermanfaat untuk semua.Untuk lebih info bole hubungi saya di talian 012-956.9686 (Ebby)

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...