Tuesday, January 21, 2014

Menjadi JUTAWAN SHAKLEE

Jadi JUTAWAN SHAKLEE dalam 6 langkah mudah
Sejak SHAKLEE mendapat tempat kebelakangan ini, ramai yang sudah mula menyertai SHAKLEE atas 1 niat ingin menjadi JUTAWAN SHAKLEE. Tetapi mereka yang melakukan 6 langkah ini berjaya mengecapi matlamat ini.

Langkah-Langkah Menggapai Bintang☆

1] Jutawan Shaklee sentiasa yakin kepada Allah S.W.T
♡Seorang yang yakin dengan rezeki Allah S.W.T. Tidak ada rasa ragu didalam hati yang dia akan berjaya dengan izinNya & atas usaha sendiri. Sedikit rasa ragu akan menjejaskan matlamatnya menjadi Jutawan Shaklee.

2]Jutawan Shaklee mempunyai keinginan yang kuat untuk mengubah nasibnya
♡Tidak teringinkah dalam hati kita bila melihat orang lain kaya? Apa kata kita bayangkan kita ditempat mereka! Mampu membeli apa saja yang kita idamkan selama ini untuk diri sendiri & keluarga. Tanya diri sendiri, mengapa tidak? Apa yang menghalang cuma pemikiran anda.

3]Jutawan Shaklee yakin pada rezekinya
♡"Sudah ramai yang join SHAKLEE, susah nak buat bisness SHAKLEE ni dah!" Adakah anda berfikiran seperti ini? Sudah ramai orang menangkap ikan di laut, tetapi nelayan masih jugak kelaut setiap hari bukan? Ikan di laut tidak pernah habis. Berapa juta rakyat Malaysia yang ada sekarang? Yakin pada rezeki, itu konsep Jutawan Shaklee!

4]Jutawan Shaklee seorang yang tahu kehebatan produk SHAKLEE
♡Adakah orang akan yakin sekiranya penjual produk itu sendiri tidak tahu tentang kebaikkan produknya sendiri? Tentu tidak bukan? SHAKLEE sememangnya produk yang telah membantu memperbaiki hidup ramai orang. Ia bukan sekadar produk, ia produk yang memperbaiki gaya hidup.

5]Jutawan Shaklee sentiasa memberikan konsultasi terbaik buat pelanggan
♡Pernah dengar pelanggan yang membeli produk SHAKLEE bertanya kepada penjual lain mengenai cara pengambilan produk tersebut? NO. . . NO. . . NO. . . Jutawan Shaklee tidak akan membiarkan perkara sebegitu berlaku. Setiap pelanggan Jutawan Shaklee akan mendapat konsultasi yang sewajarnya.

6]Jutawan Shaklee sentiasa berfikiran positif
♡Setiap yang berlaku adalah perancangan terbaik dariNya untuk kita semua. Mengapa anda dipertemukan untuk membaca artikel ini sekarang? Mungkin ini permulaan untuk anda menjadi Jutawan Shaklee.

°•○●Hubungi saya hari ini juga & bersama kita menuju kejayaan!●○•°

Ebby : Shaklee Independent Distributor (ID : 919801)
SMS/WHATSAPP : 012-956.9686
email : ebby_5444@yahoo.com

2 comments:

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...