Monday, January 13, 2014

Rahsia Vitamin C SHAKLEE

Kenapa vitamin C SHAKLEE sangat ISTIMEWA?

♧Ini kerana setiap tablet Vitamin C mengandungi 7.5 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya dan pembebasan 1.5 vitamin C buah tersebut ke dalam tubuh kita setiap 2 jam. Ujian klinikal telah membuktikan vitamin C didalam 2 tablet Vitamin Shaklee(di dalam jurang masa 5 jam) mampu kekal didalam plasma darah kita selama 24 jam.

Apa MANFAAT Vitamin C SHAKLEE?

1) Semakin bertambah usia kita,pembetukan kolagen di dalam badan akan semakin berkurang dan ini menyebabkan kulit kita akan berkedut. Dengan adanya vitamin C, ia akan membantu meningkatkan penghasilan kolagen pada otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.

2) Bagi mereka yang sering mendapat gusi berdarah, ia adalah penunjuk bahawa anda kekurangan vitamin C.Ambillah vitamin c setiap hari.

3) Ramai yang tidak tahu bahawa vitamin c mampu untuk memerangi KANSER. Ia adalah satu-satunya anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan interferon semulajadi dalam tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel-sel kanser. Ia juga mampu melawan radikal bebas sebelum ia menyerang sel-sel kita.

4) Untuk mereka yang sangat obses tentang kecantikan kulit, saya cadangkan anda mengambil vitamin c ini setiap hari. Ia boleh membantu anda bagi mendapatkan kulit yang lebih cerah,melambatkan penuaan dan menyekat pembentukan pigmen.

5) Anda mempunyai paras kolestrol yang tinggi dalam badan? Jangan tak tahu ye bahawa vitamin c mampu mengurangkan kolestrol dalam darah dan mengekalkan kapilari yang sihat.

Apakah tanda KEKURANGAN vitamin C dalam badan?

○Mudah tertekan ( stress)
●Kulit kelihatan sangat kering dan bersisik
○Tapak kaki keras dan kasar
●Luka yang lambat baik
○Mudah selsema/ bersin
●Wajah nampak tua berbanding umur (Vitamin C penting utk pembentukan kolagen)
○Mudah dapat ulcer
●Mudah demam
○penyakit Skurvi


nak SIHAT ambik VITAMIN C,
nak CANTIK ambik VITAMIN C,
nak nampak MUDA ambik VITAMIN C,
perokok tegar ambik VITAMIN C,
masalah resdung ambik VITAMIN C,
ibu MENGANDUNG, MENYUSU, BERPANTANG ambik VITAMIN C..

Tak hairanlah kalau ada artis sampai sanggup cucuk VITAMIN C kan???

Untuk pengetahuan anda, Sustained Released Vita C SHAKLEE ini didatangkan dalam bentuk tablet dan setiap botol mempunyai 180 tablet. Harga Retail untuk setiap botol adalah RM92 tapi jika anda mahukan HARGA ISTIMEWA boleh hubungi saya. Yang pasti, saya tidak akan mengecewakan anda..

HUBUNGI SAYA
012-956.9686 (EBBY) ; ID 919801

No comments:

Post a Comment

Anda Mungkin Juga Meminati

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...